2011-05-20
 23:32:04

MatteC prov


Matten = klar. Vet inte hur många gånger jag tänkte under provet: "varför bryr jag mig ens" och "ifall jag går nu, kommer jag att klara mig undan lindrigt..? kmr argumentet pms att funka?". Stannade ändå tills klockan slog 12.25.

Besvikelser under dagen i kronologisk ordning:

1. När jag insåg att jag hade ställt in klockan en timme för tidigt
2. När jag såg att mamma hade lagat frukost åt min lillebrorsa + förberett "mellis" åt honom (och inte till mig)
3. När jag var halvvägs till skolan och upptäckte att jag hade glömt min miniräknare hemma
4. När jag kom till skolan extra tidigt (för att kunna fråga läraren ett par frågor) och fick reda på att han inte skulle vara på sitt kontor förrän ca 5 timmar senare
5. När jag insåg att jag var den enda i klassrummet med fattig vattenfylld pet-flaska (den nästfattigaste hade coca-cola).
6. När jag insåg att jag inte skulle få mvg då jag inte kunde flera "sol-"tal
7. När jag blev utskälld av en ny mattant, inför en bunt elever, för att ha satt mig vid ett "rent" bord.
8. När jag via Mirella fick reda på att tyskalärarinnan tror att jag skolkar för att jag inte kom på muntliga idag (FASTÄN ATT JAG SÖKTE UPP HENNE PÅ MIN FRITID I FÖRRIGÅR, BARA FÖR ATT TALA OM FÖR HENNE ATT JAG SKULLE GÖRA MA C PROV IDAG)

Sen kom jag hem.




Min helg:
lördag: plugga psykologi (44-45 & halva kapitlet)
söndag: skriv talet till retoriken (datorn) + andra halvan av psykologi kapitlet

måndag: prata tyska hela dagen + plugga in de olika kriserna
tisdag: var fri



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: