2011-05-23
 21:29:05

Fucktard

Skolan har aldrig varit så tråkig.
Imorgon: tyska - muntligt & psykologi prov
såå inte redo.


Btw. Min fucktard* till storebrorsa segade sig mer än någonsin så att jag förlorade en auktion pga honom.

*Betydelse:  (från Urban Dictionary)
1) A fucking retard
2) A retarded fuck
3) A fuck, who is also retarded

Det finns nog ingen som är segare än han. GUUUD!
Minns förförra året, när vi var i södra Bosnien, och satt i en balkong på första våningen, och plötsligt så såg vi en sköldpadda sitta mitt på den lilla infarten framför oss. Jag och min lillebrorsa blev helt uppspelta, så mamma bad Edinbögen att hämta upp den lilla gulliga sköldpaddan. Och vad svarar fucktarden?
"Neej... jag kommer ändå inte att hinna ikapp den"


grrrrrhhhh!

- sååå sant!


B

FREAKIN PRIS FÖR BÄSTA CITATET EVER hahahaha din bror är så schöööt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: