2011-05-22
 14:22:23

"Amen va fan..!"

Min födelsedag är den 19 juli.
Något som jag alltid har älskat med det datumet är att:
*det är ojämna tal (19 / 07 - 1993) vilket symboliserar lycka i Bosnien
*att det är under sommaren, vilket innebär att jag aldrig blir äggad

och sist men inte minst:
* det finns ingen kändis som fyller år på den dagen (= tecken på att den dagen är helt och hållet min)

MEN så upptäckte jag idag av en mother f**king olyckshändelse,
att ingen mindre än Harold bleeping Camping fyller år på samma dag!

OCH det är inte slut där, nejnej..
I år, när jag fyller 18 - som anses vara en ytterst viktig ålder, så fyller gubbjävlen 90 bast!! #@&%@#!!



b

JAG DÖR AV SKRATT hHAHAHAHAAHAHHAHA HAROLD...HAHAHAHAHAHA CAMPING HAHAHAHA omfg dööör!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: