2011-06-24
 22:54:39

London Calling

Sitter i mitt rum, tänkte försöka blogga men e lite osäker på om det kommer att funka..
Är nämligen inne på ngns icke-lösenords-krävande-internet. hehe..
Men ibland så har jag blivit disconnectad..

London är sååååååå vackert!! Jag vet inte vart jag ska börja..
Igår + idag gjorde vi lite sightseeing, laddar kanske upp bilder sen, och imorgon ska vi till Brighton!!


Ikväll var det ett disco. Jag är ingen disco männsika, som tur är så är inte mina vänner heller det. Så vi ditchade discot och stack till ett mysigt café ist.

Men allt är inte frid och fröjd här i London:
* INGEN från Kina el Hongkong är här (vad jag vet iaf)
* Mitt rum är minimalt (dock har jag inte längre så mkt emot det)
* eh.. det var allt. :D

De brittiska killarna är så charmiga + snygga. Fula tänder? Har inte sett det hos ngn.
De utländska killarna (i ef) är oxå snygga, spec. de från italien.
Folk från  Indonesien finns det oxå, men fy fan... deras sociala vanor är helt störda... De ställer sig för nära när de pratar med en. Max 30 cm..
(Har ryggat ifrån dom typ 100ggr. Tror att en kille en gång ville kyssa mig, men det tar vi när jag kmr hem)

Måste duscha nu, sedan packa väskan inför Bright. därefter få min skönhetssömn, förhoppningsvis är killarna i B lika attraktiva som i London:D:D:D


(btw. har ett brittiskt nummer för tillfället)


b

AHhh avundsjukan jag känner nu :/ GYAAHh snygga killar o.o me rike.



HAHA indonesiska dudes ..fråga om de brukar vara online på omegle hahhaha.


Anonym

ahhhhh... livet är så orättvist Medan jag sitter här och känger chips och choklad och tycke synd om mig, så lever du drömlivet i London!! Ugh



ps. kul att det lever upp till dina förvänningar. Jag menar det, även om det tar emot att säga. ds.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: