2011-06-25
 23:53:47

Återigen på sängen

äter godis (aero mint)
har försökt ladda upp bilder på bloggen. går inte. fick bara fram en bild:


therese & jag
Parken heter typ golden square, brukar äta våra matsäckar här. Fullt av olika slags träd, mogna körsbär finns att plocka för de långa människorna.

T är en av dom jag umgås mest med. Påminner ibland om Isabelle på tankesättet.
Händer ofta att hon pratar och tänker sen. Men hon har en cool bakgrund, så det jämnar ut sig.



Brighton var fin, tyvärr så var det blåsigt + för lite sol, så jag solade/badade inte. Stack däremot till det kända köpcentrumet och spenderade MYCKET.

köpte bl.a. flera presenter. Så jag hoppas, för en viss gingers skull, att kommentatorn: " " är hon. :V


saaaagan

hihi bustigt av mig va... det var jag. :)


b

hon ljuger, det var jag.


E. De Vil

Trodde väl det.. ncncnc saga... Först vill du inte leka sista-minuten-spel med mig, sedan glömmer du bort mig och nu ljuger du för mig...



Vad kommer härnäst?


Mirella

awwe va gulligt.. HAHAH ginger oxå xD ha dt så kul där!!!<3 love ya


b

WTF jag känner mig utnyttjad



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: