2011-01-08
 17:00:37

Sad story

Pga. tristess valde jag att kolla på ett par "sad story"-videon på youtube,
HAHAHAHAHAHAHAH fy fan.
vissa berättelser är okej, väldigt lika titanic, men de allra flesta är ju bara helt fucked up.

Min favorit (knappt förkortad +översatt):

tjej- hejsan, pojkvän!
kille- hej!
t- vi har inte träffats på länge, vi du gå ut på tisdag?
k- ok

tisdag
k- god afton! vad fin du är, vill du gå till ngt pizza-ställe el?
t- nej, jag vill inte gå ut. hejdå.

nästa dag i skolan
k- huh, min flickvän är inte här.. jag går hem till henne.
killens kompis- NEJ! gör inte!*nervöst*, eh.. hon har nog bara försovit sig
k- jag går ändå
 
hos tjejen, mamman öppnar dörren
k- hej e min flickvän här?
mamma- nämen hejsan jakey-pakey! nej, det e hon inte, hon e i sjukhuset. gå dit.

i sjukhuset
k- nämen vad gör du här, min flickvän?
t- *bölar* buhu, jag ville inte säga det till dig...
k-*orolig* vadå, vad är fel?
t- jag fick cancer för någon dag sedan.. buhu.. jag kommer aldrig att glömma dig, jag älskar dig, farväl!

3 minuter senare 
tjejen dör.
killen går hem, gråter, går in på toa. kommer inte till skolan imorgon.

killlens kompis går hem till honom, går in på toan och ser en stor blodspöl kring sin kompis kropp.
bredvid kroppen låg en blodig kniv och två blodiga rakhyvlar.
En lapp låg vid kranen:
"Kära kompis,
jag älskar min flickvän och vill nu återförenas med henne i himlen, jag saknar dig, Jake. Jag kollar ner på dig nu"

Kompisen grät inte, han ordnade ett stort mourning-party för paret
The End



HAHAHAAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAH
jag vet inte var jag ska börja. hahahhaha cancer! hahahhah
nej, jag låter bli att kommentera



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: