2011-01-01
 15:34:05

Förkyld

Känner mig döende.
Har förlorat både mitt lukt- och smaksinne.
Förmodligen är jag döv också. Hör det tysta metalliska ljudet från en borttappad klocka till väster om min säng. Men så fort jag vänder mitt huvud dit, så hör jag det inte längre. Så jag måste vara åtminstonde halvdöv. 

Jag har smittat min katt (moahaha), jag vet, väldigt lågt.
Fast det var inte med meningen. typ. MOAHAHAHAHAH.
hursomhelst, så e vi båda sjuka nu. Hon e typ 1000x tråkigare som sjuk än vad jag trodde. 
Hoppas att jag blir frisk före henne. 
Bryter jag mot någon djurskyddslag nu?

ordet "förkyld" e så dumt. Har jag "kylts" för länge?
fast iofs så är det precis vad jag har gjort..
frtf dumt..

Meningen "jag är förkyld" är i alla fall dum.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: