2010-10-30
 16:06:57

Muttirazzia


Mamma gjorde en razzia för 3 minuter sedan.
Hon hittade bara 2/5 stash. hehe..

Hon sa (hah): att om man skulle göra en tävling mellan mig och ett gäng grisar - vem som skulle städa sitt rum först (grisarna skulle få städa deras svinstia och jag mitt rum) så skulle grisarna vinna.

Det fick mig att skratta vilket gjorde mamma sur - hon förväntade sig dinotöntens reaktion 
(dino *halvgråter*: "förlåt, mamma du har rätt jag ska aldrig låta mitt rum att bli så stökigt igen" >snyft< - sen torkar snorungen en tår och mamma går runt med ett stolt leende resten av dagen)

Jag sa att för att kunna beordra grisar att göra sådana saker så skulle grisarna vara tvungna att ha någon typ av hjärnkompetens - bl. a. för att kunna förstå människospråk, men också för att kunna komma på en lösning – ex. hur de ska få bort all lera/skit från marken mm.
Dessutom är det väl självklart att om fler hjälps åt så blir, med exempelvis ett rum, rent snabbare.

Så hur kan hon förvänta sig att jag ska kunna vinna en sådan tävling när jag, ensam, möter ett gäng hyperintelligenta varelser? 

hahahhahahahahha hon gjorde sitt berömda näsljud, konfiskerade fjärrkontrollen till tv:n i mitt rum och hotade med att ta datorn om rummet inte var skinande rent om 10 min.




#1 nemesis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: