2010-06-18
 19:38:02

Rubrik


I brist på ngt bättre fick det bli min rubrik - min första rubrik! Awesome.


Kollade på "Power of ten" (gammalt avsnitt). Det måste vara världens mest plågsamma samt skumma underhållningsprogram någonsin. Att jag tycker såhär kan bero på att jag alltid gissar fel (det är ett fråge/gissningsspel), men det tror jag inte.

Hur F*N kommer det sig att det alltid e jävligt irriterande personer med jobbiga vanor som kommer
vidare? Antingen så slickar de sina läppar motbjudande långsamt och lutar sig överdrivet långt fram över
deras skärm så att röven står i vädret. Eller så snackar de om sig själva fastän ingen har bett dom att göra
det och berättar en massa onödig fakta.

Till exempel, programledaren frågade nyss deltagaren vad hon skulle göra om hon vann en viss summa
pengar. Hon svarade att hon var under 30. Sen började hon snacka om att hon hade på sig sin tur BH.

Wtf e ditt problem apjävel!!!? Både han och publiken ser att dina kupor är enorma! Mer uppmärksamhet
ditåt behövs inte. Apa.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: