2010-12-28
 23:52:45

Wii

Befinner mig i ett lyckorus. Allt är så underbart just nu..!
Har lust o sprida min glädje ut till alla människor i hela världen! Eller inte. Kan vara väldigt självisk när det gäller sånt som gör mig lycklig.

Varför skulle man vilja ge någon sin lycka?
Helt korkat.

Lycka kommer inte bara sådär! typ, finns undantag
Man måste förtjäna den! typ, finns undantag.

Men undantaget bekräftar regeln.
Fast detta skulle innebära att alla undantag i världen skulle bekräfta någon regel, vilket inte heller skulle kunna stämma. Då skulle vi bara ha en massa regler som strider mot varandra. Och inga bestämda regler.

Låt dig inte luras av rubriken, det är inte Wii-konsolen som pappa köpte idag som har skapat denna lycka hos mig.
Jag har nämligen hittat en klänning. Som är så himla perfekt, som strålar ut MOI!
Och som i skrivande stund väntar inne på ngt lager och ska skickas hem till mig imorgon kl 8.00!
Är framme på fredag.

lycka!
HAHAHAHA letade efter en bild som kan representera detta. men tänker inte lägga upp den.
För att se den: sök "lycka" på google.se (bilder)
Andra raden, fjärde bilden. Det där är lycka, dude.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: