2010-12-28
 00:13:58

Love Lov

nästan fyndigt.

Hamnade i en depression igår. Upptäckte att som minderårig får man inte beställa från nätet
(tydligen så kan man inte göra det längre - ny regel enligt swedbank. reglen:
GÄLLER EJ = om man har gjort det innan. 
GÄLLER = om man gör det för första gången).

Kontaktade Swedbank. Tydligen ingen f***ing chans i världen att jag får göra det sj.
E frtf deppig. FAAAAAN... Låter skitdumt. Det är det också. Men blev så nedstämd att jag fejkade en influensa bara för att få spendera resten av dagen i sängen.
Sist jag kände mig såhär var när jag hade läst ut det sista kapitlet i HP - dödsrelikerna


Lyssnade på My Chemical Romance's album: Danger Days.
gillar speciellt låten eh.. "na na na" (?)
Gillar också den nya stilen: tokyo-budget-style.


gerard way goes snygg

en utav dom få killarna som är snyggare grimaserandes



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: